כמה עולה אילוף כלבים?

מחירי אילוף כלבים:

סוג השירות מחיר כמות מפגשים
מפגש אילוף יחיד בבית הלקוח 250 – 500 ש"ח מחיר למפגש יחיד
אילוף כלבים בפנסיון 4,000 – 8,000 ש"ח השארת הכלב בפנסיון לפרק זמן של 3 עד 4 שבועות
אילוף קבוצתי 950 – 1,500 ש"ח בין 6 – 10 מפגשים
אילוף כלב לצרכים 1,000 – 2,300 ש"ח בין 2 ל-5 מפגשים
אילוף בסיסי (שב, ארצה, למקום, פוקוס לבעלים וכו') 1,500 – 3,000 ש"ח בין 4 ל-6 מפגשים
אילוף נגד חרדות נטישה 2,000 ל- 5,000 ש"ח
(המחיר משתנה בהתאם לרמת החרדה של הכלב)
בין 4 ל-6 מפגשים

תוכלו לבדוק את המחירון שלנו בעמוד זה.

חיים עם כלבים יכולים להיות פשוט קסומים, מלאי חוויות ומצחיקים או מלאי מכשולים, בלי ידיעה איך להתמודד איתם. אני אישית מעדיף את האפשרות הראשונה, והפתרון לזה הוא די פשוט מאלף כלבים, ובדיוק כמו כל דבר טוב גם לאילוף הכלב יש מחיר למרות שכשמדובר בילד שלנו (או בכלב שלנו ליתר דיוק) אני לא חושב שהמחיר הוא הפקטור המרכזי. במקרה שלנו האיכות זה מה שבאמת משנה כי אנחנו עומדים לחיות עם הכלב הזה במשך הרבה מאוד זמן ולכן חשוב שיהיה לנו כיף ונוח לחיות איתו.

לכן במאמר זה אני אפרט כל מה שאתם צריכים לדעת על מחירי האילוף, על תכניות אילוף שונות וכיצד ניתן להוזיל אותם.

 

מחיר אילוף כלבים ומה משפיע עליו

הגורם המרכזי המשפיע על מחירי האילוף הוא מספר הפגישות – האם מדובר במפגש אילוף יחיד כאשר אתם כבר יודעים אילו פקודות אתם רוצים ללמד את הכלב או האם מדובר במספר פגישות אילוף.

גורם נוסף המשפיע על מחירי האילוף הינו ניסיון המאלף, ככל שיש למאלף יותר ניסיון כך הוא גם גובה יותר כסף, מאלף כלבים בתחילת דרכו גובה 200 ש"ח לפגישה אך הוא גם כניראה יצטרך יותר פגישות אילוף מאשר מאלף כלבים מנוסה אשר גובה 500 ש"ח. נוסף על כך למאלף כלבים מנוסה יש יותר ניסיון, הוא נתקל ביותר מקרי אילוף ועל כן הסיכויים שהוא ידע לתת שירות עבור מקרה האילוף הספציפי שלך גבוהה יותר.

בנוסף לשני הגורמים אשר צויינו ישנו גורם נוסף המשפיע על עלות האילוף הכלב, הגורם האחרון הינו סוג השירות בו אתם מעוניינים, האם אתם מעוניינים באילוף כלבים עד הבית, אילוף כלבים בפנסיון או אילוף קבוצתי, כמובן שלכל סוג אילוף ישנם את היתרונות והחסרונות שלהם ועל כן חשוב להבין איזה סוג אילוף הוא הנכון ביותר עבור המקרה שלכם.

חשוב לציין גם אילו גורמים לא משפיעים על מחירי האילוף וביניהם סוג הכלב, זה לא משנה אם יש לכם כלב האסקי, גולדן רטריבר או בול טרייר המחיר הינו עבור פגישת האילוף ולא עבור סוג הכלב.

גורם נוסף שבדרך כלל לא משפיע על מחיר האילוף הינו סוג האילוף, גם במידה ומדובר בכלב אגרסיבי אשר נשך אנשים בעבר, חינוך גורים או אילוף פקודות בסיסי האילוף הוא עבור סשן אילוף.

 

אילוף כלבים בבית הלקוח – מחיר

מחיר אילוף כלב בבית הלקוח נע בין 200 ל-500 ש"ח פר פגישה תלוי במקצועיות המאלף, במידה ומדובר במאלף בעל ניסיון רב הוא יגבה 500 ש"ח לפגישה ואם מדובר במאלף מתחיל הוא יגבה 200 ש"ח, זאת בגלל שמאלפים מקצועיים כבר חוו דבר או שניים במהלך הקריירה שלהם והם ידעו לתת לכם תשובה מהירה ונכונה יותר עבור מקרה האילוף הספציפי שלכם מה שיפתור את הבעיה בפחות מפגשים.

בנוסף הם ידעו לכוון אתכם בצורה מדויקת יותר מה בדיוק צריך לעשות עם הכלב כדי לאלף אותו בצורה הנכונה והמהירה ביותר.

שימו לב שכמות המפגשים משתנה בין סוג האילוף, לדוגמא אילוף בסיסי יכול לקחת בין 4 ל-10 מפגשים בעוד אילוף צרכים יכול לקחת בין 2 ל-5 מפגשים, ולכן יש לשאול את המאלף כמה מפגשים צריך בכדי להגיע לתוצאה הרצויה.

חבילות מפגשים (ככה אתם יכולים לחסוך) – רוב המאלפים מאפשרים רכישת חבילת מפגשים כ-5 מפגשים או 10 מפגשים והתשלום על חבילות מפגשים הינו זול יותר, ועל כן מומלץ לרכוש חבילת אילוף וכך לחסוך כסף מראש.

 

אילוף הכלב בבית הלקוח למי שירות זה מתאים?

לאילוף הכלבים בבית הלקוח ישנם יתרונות רבים, ועל כן זהו השירות שאני אמליץ עליו. יתרונות השירות הינם העברת ידע רב לבעל הכלב, בניית תקשורת עמוקה עם הכלב, יכולת לאלף את הכלב גם בעתיד ללא תלות במאלף וכמובן הגעה עד בית הלקוח מה שחוסך לכם המון זמן.

החיסרון היחיד באילוף זה הינו המחיר, אשר נע בין 200 – 500 ש"ח, למרות שאני אישית חושב שהשקעה כזו עבור הילד שלכם, סליחה … הכלב שלכם, זה הגיוני לגמרי.

אילוף כלבים בפנסיון – מחיר

מחירי אילוף הכלבים בפנסיון הינם גבוהים יותר מאשר אילוף כלבים בבית הלקוח, הם נעים בין 4,000 – 8,000 ש"ח והם תלויים בזמן בו אתם משאירים את הכלב בפנסיון וניסיון בעל הפנסיון. מחירי האילוף בפנסיון הם יקרים יותר בשל השירותים הכלולים בתוכם, מקום לינה לכלב, אוכל והשירות המרכזי אימונים של כשעה עד שעתיים בכל יום.

בשירות זה אתם שולחים את הכלב לפנסיון של כ-3 עד 4 שבועות, זמן השהייה בפנסיון משתנה בין כלב לכלב ותלוי גם בסוג האילוף המבוקש. בזמן השהייה בפנסיון הכלב עובר תהליך אילוף, חשוב לציין שתצתרכו להגיע למספר פגישות אילוף בהם יעבירו לכם את הידע הדרוש כדי שתדעו לשמר את תוצאות האילוף ואף להעצימן.

 

אילוף בפנסיון למי שירות זה מתאים?

אילוף כלבים בפנסיון הינו שירות מומלץ בשני מקרים,

המקרה הראשון והנפוץ ביותר, במידה ואין לכם הרבה זמן פנוי לאלף את הכלב תוכלו לשלוח אותו לפנסיון הכלבים והוא יחזור אליכם כאשר הוא יודע הרבה מאוד פקודות.

המקרה השני בו מומלץ לשלוח את הכלב לפנסיון הינו במידה ומדובר בכלב נושך או מסוכן, במקרים אילו מומלץ לקחת את הכלב לבעל מקצוע אשר ידע לטפל בכלב בצורה הטובה ביותר.

חשוב לציין כי במידה ומדובר בכלב נושך עדיף לקחת את הכלב למאלף מקצועי ולא לאלף את הכלב בעצמך כי אתה יכול לגרום יותר נזק מאשר תועלת לכלב, ולכן אם אתה לא רוצה להחמיר את המצב תיקח את הכלב לפנסיון.

 

קבוצות אילוף – מחיר

המחיר לקבוצות אילוף הינו זול משמעותית מאילוף בפנסיון או אילוף בביתכם והעלות שלו נעה בין 950 – 1,500 ש"ח, עלות האילוף משתנה בין סוגי האילוף (אילוף בסיסי \ אילוף מתקדם \ אילוף גורים וכו') וגם בין כמות המפגשים.

בשירות זה אתם מגיעים יחד עם הכלב שלכם ועם בעלי כלבים נוספים לבית מאלף הכלבים והוא מעביר שיעור קבוצתי לכולם כיצד לאלף את הכלב, מטרת שירות זה הינו להעביר לבעלי הכלבים את הידע הנדרש בכדי לאלף את הכלב.

 

קבוצת אילוף למי שירות זה מתאים?

בואו ניגע רגע ביתרונות והחסרונות של אילוף כלבים בקבוצה,
היתרון העיקרי של שירות זה הוא שאתם תכירו עוד בעלי כלבים ועוד כלבים, תיצרו חברויות חדשות גם עבורכם וגם עבור הכלב ובנוסף אתם תוכלו לתרגל יחד עם חברי הקבוצה כל מיני תרגילים שלא ניתן לתרגל לבד, לדוגמא, לחשוף את הכלב לאנשים וכלבים.

החיסרון העיקרי של אילוף בקבוצה היא שאתם לא מקבלים יחס אישי כמו שהייתם מקבלים באילוף בפנסיון או באילוף בביתכם.

 

אילוף בקבוצה מומלץ במספר מקרים:

המקרה הראשון בו מומלץ לפנות לאילוף בקבוצה הינו אילוף הכלב לבעלי ניסיון בתחום במידה והיו לכם מספר כלבים בעבר או שיש לכם עבר כזה או אחר בעולם אילוף הכלבים ואתם מכירים כבר את הבסיס, מומלץ לפנות לשירות אילוף כלבים בקבוצה, זאת בשל מספר סיבות הוא גם זול יותר וגם בגלל שאתם תכירו עוד חברים לתרגל איתם מה שיכול לעזור לכם לטווח הרחוק.

המקרה השני הינו במידה ויש לכם המון זמן לבלות עם הכלב, אם יש לכם המון זמן לבלות עם הכלב אילוף כלבים בקבוצות לא יהווה מכשול עבורכם, גם אם אתם תקבלו קצת פחות יחס אישי אתם תוכלו לפצות על כך באימון ארוכים יותר, קביעת פגישות עם חברים מן הקורס ובנוסף והכי חשוב אתם תפתחו קשר חזק מאוד עם הכלב שלכם ותכירו אותו לעומק כי אתם תבלו איתו יותר.

המקרה השלישי והאחרון שאילוף בקבוצות הינו שירות מומלץ זה עבור אוטודידקטים במידה ואתם אוהבים ומסוגלים ללמוד לבד יש לכם את כל המידע בעולם ברשת ולכן פתרון הבעיה לבד גם ייתן לכם הרגשת סיפוק וגם יחזק את הקשר בינכם ובין הכלב כי אתם תבלו איתו יותר זמן.

 

איך תשלמו פחות אך תקבלו יותר עבור אילוף הכלב שלכם

אם אתם רוצים להוזיל את עלות האילוף עד כמה שרק ניתן אך כמובן לשמור על האיכות שלה, כי בכל זאת מדובר בכלב שאתם עומדים לבלות איתו הרבה מאוד זמן, מה שתרצו לעשות זה לחשוב על איזה אילוף באמת הכי מתאים בשבילכם בהתחשב בכמה זמן פנוי יש לכם.

בנוסף בכדי להוריד את עלויות האילוף אני ממליץ לקבוע שיעור עם מאלף כלבים מקצועי למרות שהעלות של מאלף זה מקצועי הינה גבוה יותר אתם תצטרכו לשלם על פחות שיעורים. לדוגמא במקום לשלם 300 ש"ח על שני שיעורים (יוצא 600 שקל) אתם תשלמו 500 ש"ח על שיעור אחד ותגיעו לאותם תוצאות מהר יותר, כלומר אתם תחסכו גם זמן וגם כסף ואם זה לא מספיק, כשאתם לוקחים שירותים של מאלף כלבים שהוא אינו מקצועי אתם מסתכנים בכך שהטיפים שהוא יביא לכם הם לא 100 אחוז מה שיכול לפגוע בכלב ועלול להוביל לעלויות אילוף נוספות בעתיד.

 

מדוע לבחור בבארק-פארק

כפי שכבר הבנתם אתם צריכים לבחור באילוף ברמה הכי גבוהה עבור הכלב שלכם, ובדיוק לאור זאת מומלץ לבחור באילוף הכלב שלכם בבארק פארק. כלל המאלפים בבארק פארק הינם אוהבי כלבים מושבעים אשר חיים את עולם הכלבים על בסיס יום-יומי, עברו הכשרות אילוף כלבים ואילפו מספר רב של כלבים.

בקיצור מה שאני אומר זה משהו כזה, "אל תהיו האסקי, תהיו גולדן" או בשפת בני האדם, אל תחשבו לטווח הקצר, תחשבו לטווח ארוך וככה אתם תגיעו לתוצאות הטובות ביותר עם הכלב שלכם ותוכלו להינות ממנו עד כמה שרק ניתן.

אהבת? שתף עם חברים...
שתף בוואטסאפ
Picture of כותב המאמר: אורי כהן
כותב המאמר: אורי כהן

אהלן, אני מייסד חברת "בארק פארק",
נכנסתי לעולם האילוף כבר בגיל 16, עברתי שלל קורסים לאילוף כלבים, אילפתי שלל כלבים והשארתי המון לקוחות מרוצים.
אני יכול לומר בלב שלם שכאשר אתם תתחילו את תהליך אילוף הכלב שלכם יחד איתנו אתם תהיו אסירי תודה על כל רגע.
שמתי לעצמי כמטרת על להנגיש את כל הידע הדרוש בכדי שאתם, בעלי הכלבים, תוכלו לגדל כלבים שמחים יותר ובריאים יותר!

יש לכם שאלה? שלחו לי הודעה בפרטי😉
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
עיצוב לפונט 2
איך ללמד כלב למקום
איך לאלף כלב לא לנבוח
אילוף כלבים בבית הלקוח
מה זה קליקר ואיך הוא הופך את תהליך האילוף לפשוט יותר?
מאלף כלבים עד הבית
התנהלות נכונה עם כלב בזמן אזעקה